WordPress? Joomla? Umbraco? Epi? Vel, du har allerede startet i feil ende. Start med behovet, så kan fagfolka kanskje fortelle deg hva du trenger av CMS og CMR.
Digital markedsføring handler gjerne om å ha en eller annen løsning for å håndtere innhold og tjenester på nett, også kalt hjemmeside, i tillegg til de generelle utfordringene.
Her kan du for eksempel la Google eller Wix ta seg av det tekniske med å mekke siden mens du selv fyller på med innhold, eller du kan hoppe rett på WordPress og svi av timer på å finne ut hvilken mal og plugin du skal satse på.
Jepp, det er mange muligheter, og poenget er at du etter vårt syn her starter i feil ende om du vil ha et fungerende nettsted og samtidig ha tid til å drive med verdiskaping i butikken din.
Det aller første steget går nemlig ut på finne ut hva du vil oppnå med løsningen din.
Skal du vise bare fram en kule ting du har laget? Fint, da lar du Googles hjemmeside-robot ta seg av jobben.
Litt mer avanserte behov? Ta en tur innom Wix, og legg igjen noen kroner der.
Vil du bygge tillit til kundene dine og framstå digitalt oppegående og som et sted der er lurt å legge igjen pengene?
Vel, du har allerede skjønt poenget: Du kontakter fagfolk som har sørget for at bedrifter fremstår som seriøse på nett før.
LES OGSÅ: