Annonsering, trafikk og innhold
Godt innhold gir mer trafikk til din nettside.
God SEO eller søkemotoroptimalisering, får dere et stykke på veien for å nå deres markedsmål og øke deres synlighet, men det bør alltid tas en vurdering på om dere skal booste trafikken enda mer, gjennom målrettede AdWords-kampanjer og annen annonsering.
Synlighet i sosiale medier og målrettet innholdsmarkedsføring (content marketing), valg av søkeord, og gode redaksjonelle tekster og bilder er alle viktige elementer i en effektiv innholdsstrategi. Skal dere være synlige på LinkedIn, Facebook, Instagram og Twitter? Hvordan kan dere best nå deres målgrupper?
SEM
SEM, eller søkemotormarkedsføring (puh), er kort forklart en betalt plassering av deres nettside i ulike søkemotorer. Det er altså en mulighet for å kjøpe seg en plass over de vanlige treffene i et søk. Den mest kjente av disse er Google AdWords. AdWords vil gi dere muligheten til å tiltrekke dere flere kunder, annonsere lokalt og globalt, og nå den rette målgruppen til rett tid. En av de store fordelene med AdWords er at dere selv bestemmer budsjettet, og at dere ikke betaler noe før markedsføringen faktisk virker og gir dere et nytt besøk på nettsiden eller en telefon fra en ny kunde.
AdWords er en av de mest lønnsomme annonsekanalene på internett, og den kanskje største fordelen er at du når de kundene som aktivt er ute og søker etter akkurat de produktene og tjenestene dere tilbyr. CreoPark har lang erfaring med arbeid med denne typen annonsering, og vi vet hva som skal til for at klikkene og kundene havner hos dere. Ta kontakt med oss i dag for å få hjelp til å starte deres AdWords-kampanje nå!
Relaterte prosjekter
- Webutvikling og online strategi
- Film, lyd og 3D
- Design & Identitet
- Branding, Konsept og Rådgivning